تنهاتر از تنها

خیلی سخته همه فکر کنند سرت شلوغ و فقط خودت بدونی چقدر تنهایی

تنهاتر از تنها

خیلی سخته همه فکر کنند سرت شلوغ و فقط خودت بدونی چقدر تنهایی

من

این روز ها بیشتر از هر زمانی دلم می خواهد خودم باشم دیگر نه حرص به دست اوردن را دارم و نه حراص از دست دادن را هرکس مرا می خواهد بخواطر خودم بخواهد دلم هوا خودم را کرده فقط همین


نظرات 3 + ارسال نظر
Alireza یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 22:12 http://soltanetanhaye.blogsky.com/

حیف که من نمیتونم خودم باشم چون اتفاق ها باعش شده خییلی از خودم دور شم

MIDIA @ MAHDI یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 13:10 http://sokote-sard-victor.mihanblog.com/

مر30 از کامنتت
وبلاگت خوشگله عزیزم

h یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 00:17

برای اشناها نمینویسین
برای خودتون و دل خودتون مینویسید
البته باز نظر خودتونه.من فقط دونسته هامو گفتم
اگه خواستین میتونین به من بگین
اگر هم نه
یه مدت که بگذره و بازدید وبلاگتون بالا بره
بازدید کنندگان بیشتری جذب میشن و میتونین حرفاتونو بنویسید
یا نه
اگه شخص خاصی رو مد نظر دارید که نوشته هاتونو بخونه
که دیگر هیچ
به هرحال من کارایی که از دستم برمیومد رو گفتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.