تنهاتر از تنها

خیلی سخته همه فکر کنند سرت شلوغ و فقط خودت بدونی چقدر تنهایی

تنهاتر از تنها

خیلی سخته همه فکر کنند سرت شلوغ و فقط خودت بدونی چقدر تنهایی

سلام

سلام

من جدیدم ولی می خوام قاطی تون بشم بچه ها من خیلی احساس تنهایی میکنم کمکم کنید

نظرات 5 + ارسال نظر
h شنبه 6 تیر 1394 ساعت 23:55

کارایی که خودم نتوستم بکنم رو بهتون میگم
چون تازه کارید میگم

h شنبه 6 تیر 1394 ساعت 23:54

رو منبر نرفتماااا
ولی خب.کلی گفتم این حرفو!!

حرفاتونو بنویسید تو وبلاگتون.هر چی که نمیتونین به زبون بیارین .بنویسین
نمیدونم دفعه اولتونه وبلاگ مینویسین یا قبلا وبلاگ داشتین
ولی وصیت میکنم.هر چیزی که تو دلتونه رو بنویسید.
خجالت نکشید
اینجا کسی به کسی چیزی نمیگه
کسی نمیگه این حرفا چیه نوشتی
بنویس
بلاخره یه روز یه نفر میاد و میخونه

h شنبه 6 تیر 1394 ساعت 23:51

هیشکی اولش تنها نیست
اخرشم تنها نیست
حتی وسطش هم تنها نیست
همیشه یه نفر هست(خدا)
ولی من که وجودشو درک نکردم تا الان
خیلیام مثل من هستن!

h شنبه 6 تیر 1394 ساعت 23:42 http://idream.blogsky.com

از نظر من
بیشتر کسایی که میان وبلاگ نویس میشن
تنهان
چون نتونستن حرفاشونو تو واقعیت برای کسی بگن
میان اینجا مینویسن تا خالی بشن
که بدونن حرفاشونو یکی میخونه
که...

اره

h شنبه 6 تیر 1394 ساعت 23:40 http://idream.blogsky.com

سلام
خوش اومدین به جمع وبلاگ نویسها!
موفق باشین!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.